Ytterligare en vecka har gått ...

Herregud vad tiden går! Nu har det gått en vecka till av mitt liv och en del skulle säkert säga att man blivit en vecka rikare på erfarenhet. Men när man som jag fortfarande tror att man inte ens passerat 30 så är det något som man inte kan anamma och ta till sig. Enligt all statistik och alla kalendrar så håller jag på att bli gammal men sen 30-årsåldern har jag aldrig känt att jag blivit äldre. Detta blir en obehaglig överraskning typ en gång per år och då sitter jag helt oförstående och funderar på när detta hände? Inget som jag har varit med på iaf.

Men livet är bra härligt! Finns alltid nåt att glädjas åt typ min underbara familj och Bigge sprider glädje varje dag! I veckan har dessutom Barcelona vunnit Champions Leauge och jag har fått Spotify av min kära systerdotter. Vilken kanonvecka! Livet är alltså inte över för att man blir äldre. Man behöver inte sätta sig ner och se Gokväll, Fråga Doktorn, Dr Phil och andra skitprogram. Man kan fortsätta LEVA!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Peter lundqvist skrev:Först trodde jag att du menade att det närmar sig jul och det var väl lite väl häftigt!? Men det måsta vara rätt skönt med sommarlov snart va?



Isabell Johansson säger: Jag vet att jag är bra men, känns skönt att höra från någon annan också! Peter SOMMARLOV, du kan inte nämna jul. Blir deprimerad då!

2009-06-07 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0