Trots allt en braig helg

Sverige var väl utan större chans mot Canada i fredags men lyckades ta brons mot USA på söndagen. PIF:s damer förlorade i Allsvenskan på övertid mot Örebro som fick en straff, 1-0 till Örebro. Herrarna i Div 2 spelade oavgjort mot Ersboda, 2-2, efter att ha släppt in ett mål i 87 min men Div 4 vann mot Arvidsjaur med 2-1. Ryssland vann VM-finalen mot Canada med 2-1 så idrottsligt var det en ganska braig helg. Själv känner jag mig utvilad och laddad inför Belgienresan med jobbet. Vi ska åka i morgon på f.m. och kommer hem sent torsdag kväll så det blir väl att packa idag antar jag.

Kommentarer
Postat av: Tonni

Hoppas det var nice i Belgien. =) Var kul att se er under valborg, säg till om ni kommer ner till el stockholmo så kanske vi kan bjuda igen

2009-05-12 @ 22:54:43
Postat av: Peppe

Belgien var jättebra. Både jobb- och nöjesmässigt. En trevlig resa helt enkelt.



Det var kul att träffa er igen. Behöver kanske inte gå flera år till nästa gång ... ;-)

2009-05-15 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0