En braig fredag!?

Tror att denna fredag kommer att bli en ypperligt braig fredag! Började i morse med att dammsuga, vaska, rengöra toaletterna, vattna blommorna, masserade mammas axlar + en massa annat som att vara hemma med VAV - Vård av valp. Åsså tvätta typ 6 tvättar som vanligt ... Men jag å Bigge hann ha kul å en del mys oxå förutom då han hjälpte mig med allt ovanstående. Se bilderna nedan.


Fotboll eller hund? Det är frågan ...



I've got it!



Den där myran ska då inte få ta min boll!



Vad gör de hos Ylva?



Vad gör de hos Svante?



OK! NU är jag fokuserad! Ta bilden nu då?!



Måste vi hålla på länge till? Börjar bli lite less faktiskt ...


Nu ska Sverige vinna mot Canada i hockey-VM, å eftersom Ryssland vann mot USA å jag har fått mig ett glas vin så är det bäddat för en otroligt braig fredag!

Kommentarer
Postat av: Leif Skilling

Fina bilder på en härlig hund!

2009-05-26 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0