1 vecka sen ...

... sist jag skrev. Om drygt en timme iaf. Finns ett par tjejer i handbollslaget som är betydligt flitigare och jag har lovat att inte promota deras blogg men jag tycker faktiskt att både ellydoris och isabelllll ska göra det själva. Vilket kan tyckas märkligt eftersom att blogga handlar väl om att få skriva av sig i första hand men det är ju j-t trist om INGEN läser det man skriver! Inte många besökare på denna blogg men det är så j-a kul när någon vågar skriva nåt oxå! Då blir man x-tra :-) ! Alltså, SKRIV gärna i alla bloggar ni är in på!

Åsså Lisa å Isabell: Snart lägger jag ut era adresser här och i "Gästboken". Issa har väl aldrig sagt nej till det heller vad jag kan komma på men Lisa var tveksam ...

Stippe, Louise och ni andra (om det finns nån mer): Om ni har en blogg så säg till då. Åsså skriv gärna.

DJ (ÖIBF:s tränare som varit in och skrivit) och ÖIBF: LYCKA TILL I MORGON! You're gonna make it!

Vet inte vad jag egentligen skulle skriva om men en sak väl värd att prata om är ju VÅREN! Oj, va nice det börjar kännas numer. Ljust, varmt, mysigt osv. Enda plumpen är väl det blöta på vägarna tänker jag? Men allt det positiva uppväger det lilla blöta. Och som av en händelse sjunger de på "Så ska det låta" "Islands in the stream" ... Scary!!!

Match i morgon men den gäller bara ära vilket inte är att förakta. Därför  vinner vi i morgon! Vi vill vinna alla matcher vi är med i. Så är det bara! Sen är det bara DM-finalen kvar. För den kan vi ju inte missa. Eller?

Djupare än så lär aldrig mina inlägg bli ...

Glömde: Ska åka och träffa Bigge på söndag åsså kommer han hem till oss den 5/4! Va j-a nice! Å Helena fyller år den 6/4 så hon får ingen annan present ...

/Peppe

Kommentarer
Postat av: Isabell

va? vet du att jag har en blogg? Nu blev det ju pinsamt!

2009-03-23 @ 10:56:52
Postat av: Peppe

Klart jag vet! Jag har ju sagt att jag ser allt, hör allt och vet allt!

2009-03-23 @ 18:39:23
Postat av: Isabell

men du tyck om mig ändå alltså?:P haha

2009-03-23 @ 22:43:29
Postat av: Peppe

Klart jag gör!

2009-03-23 @ 23:12:28
URL: http://peterlundkvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Han tycker väl mindre om mig efter alla pinsamheter du har delat ut till resten av cybervärlden!

2009-03-24 @ 11:49:38
Postat av: Peppe

Emma: Nä klart jag inte gör, jag ska ju bli din personliga coach!

2009-03-24 @ 22:25:22
URL: http://peterlundkvist.blogg.se/
Postat av: Isabell

Du svara inte på min fråga peppe:P

2009-03-26 @ 22:28:50
Postat av: Peppe

Issa: Jag har väl svarat på båda dina frågor? Annars är svaret Ja på båda fattar du ju --- :D

2009-03-26 @ 23:33:01
URL: http://peterlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0