Länge sen sist!

Hamnade tydligen i en djup svacka efter derbyförlusten. Iaf när det gäller bloggandet. Tänkte ändra på det nu! Senaste matcherna har gått riktigt bra. Ex. idag vann vi mot Sikeå borta med 41-21. Men största segern tog vi mot Umeå förra helgen, då vi vann med 56-26! Största segern jag någonsin varit med om. Annars är allt som vanligt. Har varit rätt kallt ett tag i Piteå nu. För kallt för mig ... Snöat har det oxå gjort. För mycket för min smak ... Ni som läste mitt inlägg om löven: Jag hade rätt! Vart hamnade den j-a snön om inte ... ni som inte har läst det eller kanske glömt det rekommenderar jag att läsa inlägget om de 'Energislukande löven'. Mina föraningar slog in kan jag lova. Men i mycket större omfattning! Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0