H1 & H2

H1 - Vilken kanonmatch vi gör i kväll! MAIF fick aldrig chansen att hänga på. Allt fungerade klockrent nästan hela matchen. En liten svacka i andra halvlek men efter en Time Out så funkade det igen och vi vann med 41 - 24. Kul oxå att de två junnisarna kom in och gjorde en bra match. Jag och Lasse gjorde dock bort oss. Vi skulle ha bytt "äldst" mot "yngst" (hade varit lite småkul) men nu blev det bara "äldst" mot "näst yngst". Dålig coachning där  ;-)

H2 - Lördag åker vi och blir "inspekterade" av ett par. Inget "swingers" på gång utan vi ska till en hundkennel och kika på voffsingar. Men jag tror att de vill se om vi duger som hundägare så jag får nog se till att sköta mig och visa upp mina allra bästa sidor. Hur det nu ska gå till? Vi har tidigare haft en Golden Retriever och en Flatcoated Retriever men nu går vi ner i storlek och tar en knähund. Helena har tänkt ligga och mysa i soffan tror jag ...

Iaf så blir det en Bichon Frise men inte förrän i mitten på sommaren. Om jag klarar "inspektionen" förstås? Namnet är redan klart, Det blir Bigge! Efter Big Boy förstås ... Å hur gulliga Bichon Frise är ser ni ju här!


Hej på er! Bigge var namnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0