Två dagar sen jag var hos frissan!

Att bli fin tar tid! För två dagar sen var jag hos frissan i Bureå. Vi åkte strax före 11 och när jag kom fram fick jag som vanligt ett varmt mottagande. Hemmahundarna tryckte ner mig i gräset som vanligt men det är bara spela med, sen lugnar de ner sig. En mycket kul dag men då var det ju det här med klippningen. Det tar tid! Vet inte hur många timmar jag tillbringade på "klippbordet" men många timmar blev det. Somnade till och med mitt i allt. Men jag tycker själv att jag blev ganska fin. Vad tycker ni?
/Bigge


Lite mulet igår



Men varmt ändå



Tjusig va?



Fångade en anka. Tänkte ha den som kompis! Kvackis heter han ...



Kvackis är en bra kompis. Man kan bita honom utan att han blir arg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0