Långfredag! Jo, definitivt en lång fredag!

Allt började bra. Tog lite sovmorgon till 8 då jag väckte Helena. sen gick vi och väckte Peter som sov på soffan. Det gör han förresten ganska ofta ... Sen var det massor med bus. Träning med Helena och mitt i allt så stod jag helt plötsligt i badkaret! Sjöblöt, mager, eländig och kall! Tur att de fixat ett bord där jag kunde stå och bli torkad med en hårtork. Efter en lång tids skakningar så kunde jag t.o.m. börja busa lite på bordet. Sen var det lunchdags och så gick jag och väckte Simon som sov jättelänge idag. Hann knappt vila innan mormor och morfar kom till oss. De hade med sig lammstek men jag smakade inte av den. Kör med mitt vanliga käk än. Nu blev det äntligen dags för lite vila och det var skönt. För det är ju faktiskt hela kvällen kvar oxå!

Före badet såg jag ut så här:






och efter badet blev jag så här fin:






Men jag lovade er lite om fortsättningen med den stora jakten. Det slutade så här:


Ganska mör


Ännu mer mör


Mördeg?


Låt mig vara nu!


Men hallå! Trött kanske man kan få vara va?

Until we meet again!
/Bigge

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Bigge!

Jag längtar efter att få träffa di (och det gör min mamma också...)



/Minna

2009-04-11 @ 07:26:12
Postat av: Bigge

Ta med dig mamma och kom och hälsa på mig då!

/Bigge

2009-04-11 @ 08:07:14
Postat av: Eva, David, Elsa

Otroligt gullig!!!

2009-04-17 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0