Sluta jogga, börja blogga!

Äntligen har jag kommit igång med nåt jag kanske orkar med? Blogga! Har fortfarande efter 3-4 veckor inte kommit igång med lattjandet av innebandy. Varken med gänget eller med jobbet. Först var det ett krånglande knä, sen en asjobbig, seg förkylning som inte ger med sig. Att sen förra säsongens innebandy blev grymt risig p.g.a. ovan nämnda knä gör att mina "polare", även de s.k. jobbarpolarna, förmodligen gottar sig åt mitt elände. Vet inte om man vågar dit? Undrar HUR mycket de kommer att häckla mig? För det kommer de att göra!

Det är för lite idrott just nu. Har bara hunnit med detta senaste dagarna:
Fredag kväll vann Wibax herrar i innebandy mot Skellefteå.
Söndag vann PIF-damerna mot Vasalund och närmar sig Allsvenskan i fotboll. Eller?
I kväll spelade Norrfjärden mot Boden i handbollens Div 3 och loosade.

Tyvärr missade jag en massa annan idrott i helgen men det är bara att ta nya tag. Om jag orkar? Det är nog lite synd om mig iaf ...  Host, snörvel och krax 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0