Nu är allt normalt igen!

Snittet på 1 inlägg/dag är nu kört. Visste jag väl redan från början. Men det känns som ett normalstillstånd på nåt sätt. Likaså att löven numer är förpassade till släpet tillsammans med resterna av komposten. Iaf de flesta löven ...

Ett annat normaltillstånd är att jag numer är med i handbollens värld igen. Jag har gått in som lagledare för Strömnäs GIF:s damer vilket känns jättekul och spännande. Det är ett ungt lovande gäng som startat sin serie med 3 raka segrar så det ser bra ut. Men det är klart, en förlust i nästa match så ryker man väl all världens väg misstänker jag.

2 matcher i DM i Piteå helgen 25-26/10 blir kul så kom gärna och se!
NIF - SGIF Herrar 25/10 kl. 14.00 i Norrfjärden
SGIF - BBK Damer 26/10 kl. 12.00 på Pitholm



Kommentarer
Postat av: Peter det andra A-laget

Kul att se dig med ett riktigt lag igen det var ett tag sen vi var i samma klubb

2008-10-17 @ 22:35:36
Postat av: Peter det första A-laget

Kul är rätt ord! Konstigt att man varit borta i flera år ... Dessutom inget annat i ett HELT år! Very strange feeling. Men nu är normaltillståndet uppnått! Men man vill ju ha match för att riktigt känna sig hemma!

2008-10-17 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0